20 November 2014

15 sekalaista kuluneilta viikoilta

Moikka taas pitkästä aikaa! Mulla on pitänyt kiirettä kaiken näkösten juttujen takia enkä oo päässy blogia päivittelemään. Mulla menee kaikki hyvin, tossa toissa viikolla oli vähän stressiä ja ahdistusta ilmassa koulun takia mut oon nyt saanu selvitettyä koulujutut ja kaikki rullaa taas hyvin. Koulusta puheen ollen, mä pääsin mukaan koulun bändiin! Hakijoita oli parikymmentä ja neljä pääs sisään, ite siis pianistiksi! Oon tosi innoissani tästä ja ens vuonna onkin joku isompi tapahtuma minne mennään esiintymään. Ens vuonna on muutenkin tulossa jotain niiiiin upeita juttuja että kerron niistä myöhemmin. Nyt kuitenkin kuvia kuluneilta viikoilta!  IMG_9656 Marraskuun alussa oli Melbourne Cup eli siis koko Australian pysäyttävä ravikisa. Mun rotariklubi järjesti sellasen lounastapahtuman minne menin ottamaan kuvia ja auttamaan keittiössä. Mukava päivä (vapaata koulusta hehe) ja täytyy myöntää että vähän nauratti toi miten kaikki oli niin täysillä mukana. IMG_9226 Voi että kun tästäkin on jo aikaa... Host-serkku Zara oli tehny koulussa noista Loomeista kaikkia disney hahmoja ja hän ja toinen host-serkku Molly opetti muakin tekemään noita! IMG_0009 Hahaa varaudun jo nyt ens vuoden enkun kurssille. Meillä on tarkotus lukea toi Kite Runner ja ite päätin alottaa jo nyt! IMG_0025 Käytiin viime viikolla dairy farmilla, joka oli mun eka kerta. En tiiä mitä pitäs sanoa, 600 lehmää mihin ikinä katoitkaan ja haju oli sen mukanen... No, uusi kokemus tääkin! IMG_0050 Samaiselta reissulta, tän farmin omistaja on mun host isän hyvä kaveri ja hän on ostanu vanhan mut tosi ison kartanon ton farmin läheltä ja kävin ottamassa hänelle parit kuvat. Tykästyin jotenkin tosi kovin näihin koristeisiin (mikskä näitä kutsutaan?!)! IMG_0055 Huomasin ton kärpäsen ja oli pakko napsasta kuva... Jotenkin tää on tosi kiva kaikessa yksinkertaisuudessaan IMG_0063 Viime perjantaina skippasin koulun ja lähin Geelongiin, josta illemmalla Torquayhin. Päivä oli tosi harmaa mut rakastuin tähän rantaan! Hiekkaranta, satama, palmuja, uima-altaita... Upea paikka! IMG_0069 Luontokuvaaja Sara täällä hei! Tykkään tästä. Paljon. IMG_0085 Hehe, en tiiä näiden ideaa mut hauskoja olivat! Vaihtarina tietysti pakko ottaa kuva.. IMG_0088 Host isän, hänen pojan ja tän vaimon, sekä host-serkun ja hänen poikaystävän kanssa syömässä. Eka kerta tuolla eikä tosiaan ollu vika! Otin lounashampurilaisen missä oli grillattua kanaa ja ranchia ja oi että oli hyvää! IMG_0099 Tuulinen päivä ja isot aallot! Tää kuva on Torquaysta ja tuolla järjestetään joka vuosi surffauksen mm kisat. Näinkin pari surffaajaa tuolla vaikka oli hyytävän kylmä! IMG_0105 Ja lisää merikuvia... IMG_0120 Ihana Sinem! Sinem lähtee tammikuussa Suomeen vaihtoon, tarkemmin ottaen Saloon ja mun perheeseen! Tosi mukava tyttö ja osaa suomeakin jo jonkun verran, oonkin itseasiassa huomenna menossa taas heille viikonlopuks. IMG_9937 Partioleirillä pari viikonloppua takaperin. Uusia tuttavuuksia, sateelta suojautumista (kyseessä oli Survivor-leiri...) ja tietysti vaahtiksien grillausta! Ja nutella pizzaa. Nam IMG_9898 Leiriltä suoraan sukukokoukseen joka meiltä nuorimmilta kulu lähinnä erilaisten moottorikulkuneuvojen kyydissä, ite pysyin visusti niiden nelipyörästen parissa. Tosi kiva päivä vaikka haisinkin savulle ja mun vaatteet oli ihan täynnä havunneulasia, tapasin taas monta uutta kasvoa!

Viime viikonloppuna olin vaihtaritapaamisessa, sieltä kuvia myöhemmin! See ya later <3

No comments

Post a Comment