09 January 2015

Heidi's birthday!

Ennen uuden vuoden juhlintoja juhlittiin Heidin synttäreitä ihanassa Angleseassa! Heidi oli Suomessa vaihdossa 2008-2009 ja vielä kuuden vuoden jälkeenkin Heidi puhu ihan tajuttoman hyvää suomea ja pystyttiin hyvin käymään keskustelua normiasioista. Heidi oli meiän mukana uudenvuoden riennoissa ja kirottiin yhdessä Melbournen keskustassa kun ihmiset ei liikkuneet mihinkään suuntaan, oli hauska kattoa vieressä olevien ilmeitä kun tosiaan pääsi pari voimasanaa sekä multa että Heidiltä :-D

Mä toimin Heidin synttäreillä lähinnä keittiön puolella ja kameran takaa, mutta ihana ilta oli silti! Siinä pöydässä istuessa mulle tuli taas niin kiitollinen olo: siinä mä istuin puolen yön aikaan mulle tuntemattomien ihmisten kanssa jutellen elämästä ja analysoiden mun kaverien tekstiviestejä. Voi että mä olin onnellinen.
 IMG_1131IMG_1135IMG_1139IMG_1144IMG_1161IMG_1167

No comments

Post a Comment