12 April 2016

UUSIA TUULIA

Täällä taas, blogimaailman tällä puolen. Kirjottelinkin vuoden alussa mun ajatuksista tän blogin suhteen, mutta tuntuu, että sen jälkeen oon vaan junnannut paikallani. Osasyy tähän saattoi olla blogin silloinen nimi ja ulkoasu; As Like Me oli ja tulee aina olemaan mun vaihtoblogi, eikä musta tuntunut, että voisin kunniakkaasti jatkaa blogiharrastustani samalla nimellä niin suuren ja elämäämullistavan ajanjakson jälkeen.

Mietin kaikennäköisiä ideoita aina uuden blogin luomisesta tämän nykyisen poistamiseen, mutta en kuitenkaan osannut jättää vaihtoani kokonaan taakse. Siispä päätin antaa asialle aikaa ja tässä sitä ollaan, innokkaana uuden ulkoasun ja nimen kanssa kirjoittelemassa. Blogin uusi nimi Good Vibes Only on toiminut mun eräänlaisena mottona jo jonkun aikaa, enkä osannut miettiä mitään parempaa nimeä kuvaamaan tätä blogia. Siinä siis tulevien kirjoitusten teema! Oon kiinnittänyt tässä tämän vuoden aikana yhä enemmän aikaa ja ajatuksia omaan onnellisuuteeni, ja oon omasta mielestäni onnistunut aika hyvin. Siitä myöhemmin lisää!

Tää on mun 5.vuosi blogimaailmassa, ainakin jos blogiarkistoa on uskominen. Kirjoitustyyli toivottavasti on muuttunut siitä 2012 vuoden tyylistä, mutta niin on myös monta muuta asiaa. Vaikka vielä oonkin se sama Sara, joka unelmoi vaihtovuodesta ja rakasti valokuvaamista, tuntuu, että oon kasvanut henkisesti siitä parin vuoden takaisesta pelokkaasta ja joskus jopa ujosta lukion ykkösestä paljonkin. Nyt mut tunnetaan ennemminkin rohkeana, positiivisena ja elämäniloisena persoonana, eli juuri sellaisena, kuin olen toivonut.

Mistä mä sitten kirjoitan jatkossa? Siitä, mitä mieleen putkahtaa. Välillä se saattaa olla elokuvavinkkaus, välillä taas pidempi ja astetta syvällisempi kirjoitus jostain ajankohtaisesta asiasta. Sen näkee sitten! Joka tapauksessa mulla on tosi hyvä fiilis tästä uudesta askeleesta blogin kanssa, toivottavasti teilläkin! Näin alkajaisiksi olisikin mahtava kuulla mielipiteitä uudesta nimestä ja toiveita tulevaisuuden varalle, kommentit löytyy edelleen postauksen lopusta. goodvibesonly1 xx Sara

2 comments: